piątek, 17 lutego 2017

Łyżwa ...

To już chyba mój ostatni zimowy projekt ... mimo że śnieg jeszcze leży gdzie nie gdzie za oknem i mróz nadal nie odpuszcza....wiosna zbliż się nie ubłagalnie...ale kto powiedział że kartki świąteczne trzeba robić tylko w grudniu a wielkanocne tylko w kwietniu :)....za sprawa pierwszego wyzwania na blogu laserowelove  postanowiłam stworzyć już wczesną tegoroczna kartkę bożonarodzeniową  w bardzo zimowych kolorach z dodatkiem odrobiny srebra i brokatu i oczywiście świątecznych tekturek....

Tak więc w przerwie między walentynowymi kartkami a tymi wielkanocnymi które niedługo przed nami ....Zapraszam na tą nietypowa o tej porze inspirację :)

Miłego oglądania....








W pracy użyłam papierów UHK Gallery tekturek egoCraft ze świątecznej kolekcji oraz scrapiniec , brokatu, farby metalicznej białej z Tattered angels, białego gesso i wosku srebrnego.
Pomiędzy łyżwami znajduje się małe pudełko do którego można włożyć prezent. 

Łyżwę posyłam na wyzwanie:



line: maszyna do szycia, dzisurkacz ( do sznurówek), bigownica do wewnęreznego pudełka :)




6 komentarzy:

  1. Pomysł na bazę - genialny!
    Sama ją wykonałaś? Jestem pod wrażeniem :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu LaseroweLOVE.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję...sama trochę to zajeło hahhaha..ale efekt końcowy mi się spodobał.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, bardzo pomysłowa praca. :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Laserowe LOVE!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wspólną zabawę z Laserowe Love. Świetnie, że zmobilizowaliśmy Cię do stworzenia tej pracy, bo łyżwa w promykach słońca wygląda extra. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy pomysł! Wykonanie genialne!
    Dziękuję serdecznie za udział w wyzwaniu Laserowe Love passion & laser art <3

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki ;))

    OdpowiedzUsuń